Модель
реалізації проблемної теми дошкільного навчального закладу №29 «Золотий півник» комбінованого типу ММР ЗО
«Формування соціальної поведінки та творчого втілення особистості дошкільників
засобами інтегрованої освітньої діяльності»
І етап 2018/2019 | ІІ етап 2019/2020 | ІІ етап 2020/2021 | ||
Завдання: 1. Використання елементів дитячої субкультури як форми та змісту освітньої роботи з дошкільниками. 2.Формування соціально-комунікативної компетенції дітей в процесі ігрової діяльності 3. Створення системи педагогічної взаємодії, спрямованої на соціалізацію дошкільників. | Завдання: 1.Забезпечення цілісного підходу до формування ігрової компетентності дошкільника. 2.Формування творчої особистості дошкільників у художньо-театралізованій діяльності. 3.Оптимізація освітнього простору за видами дитячої діяльності. | Завдання: 1.Забезпечення повноцінного комунікативно-мовленнєвого розвитку як фактора соціалізації дітей. 2.Нетрадиційне малювання як засіб залучення дошкільників до художньої творчості. 3.Модернізація роботи щодо взаємодії дошкільної та початкової ланок освіти | ||
1.Аналітично-інформаційний етап | ||||
- аналіз навколишнього середовища та внутрішньої ситуації, стан методичного та матеріального забезпечення ; - моніторингові дослідження; - нормативно-правова база; - накази по ДНЗ | - моніторингові дослідження; - нормативно-правова база; - накази по ДНЗ; - корекція плану реалізації проблемної теми | - аналіз навколишнього середовища та внутрішньої ситуації, стан методичного та матеріального забезпечення ; - моніторингові дослідження( порівняльний аналіз); - нормативно-правова база; - накази по ДНЗ; - аналіз плану, ефективність його виконання | ||
2.Діяльнісний етап | ||||
Педагоги | ||||
- Проект плану реалізації проблемної теми; - Творча група «Соціалізація дошкільників у просторі дитячої субкультури»; - Теоретико - практичний семінар: «LEGO - конструювання і розвиток особистості дитини»; - Семінар-практикум «Наступність між дошкільною та початковою ланками освіти в рамках Нової української школи»; - Педагогічна рада «Реалізація змісту освітньої лінії «Дитина в соціумі» Базового компоненту дошкільної освіти»; - Тематичний контроль «Організація самостійної пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку»; - Тематичний контроль «Формування соціально-комунікативної компетенції дітей»; - Відкриті перегляди занять | - Творча група «Соціалізація дітей у процесі гри як провідного виду діяльності дошкільників»; - Теоретико - практичний семінар: «Моделювання освітнього, предметно-розвивального середовища в дитячому садку в умовах досягнення якості дошкільної освіти»; - Теоретико-практичний семінар: «Театрально-ігрова діяльність дошкільників в умовах закладу дошкільної освіти»; - Педагогічна рада «Гра як спосіб творчої самореалізації дитини»; - Тематичний контроль «Соціальний розвиток дитини, аналіз його взаємин з дорослими й однолітками в сюжетно –рольовій грі»; - Тематичний контроль «Розвиток творчих здібностей дошкільників на заняттях з образотворчої діяльності» - Відкриті перегляди занять;
| - Творча група - Теоретико - практичний семінар: - Теоретико-практичний семінар: - Педагогічна рада - Тематичний контроль - Тематичний контроль - Відкриті перегляди занять | ||
Діти | ||||
- Презентація проекту - Робота гуртків «Пізнайко (інтелектуальний), «Чародія казок В.Сухомлинського» (літературний), з гри в шахи «Казкові шахи» , вокальний «Джерельце», хореографічний « Сонячні промінчики»
| - Презентація проекту - Робота гуртків «Пізнайко (інтелектуальний), «Чародія казок В.Сухомлинського» (літературний), з гри в шахи «Казкові шахи», з гри в шашки «Цікаві шашки», вокальний «Джерельце», хореографічний « Сонячні промінчики», театральний «Грайлик» | - Презентація проекту - Робота гуртків «Пізнайко (інтелектуальний), «Чародія казок В.Сухомлинського» (літературний), з гри в шахи «Казкові шахи», з гри в шашки «Цікаві шашки» , вокальний «Джерельце», хореографічний « Сонячні промінчики», театральний «Грайлик» | ||
Батьки | ||||
- Батьківські збори; - Родинний клуб «Батьківська турбота»; - комплекс консультативно- інформаційних матеріалів | - Батьківські збори; - Родинний клуб «Батьківська турбота»; - комплекс консультативно- інформаційних матеріалів | - Батьківські збори; - Родинний клуб «Батьківська турбота»; - комплекс консультативно- інформаційних матеріалів | ||
3.Підсумковий етап | ||||
Анкетування вихователів, контрольні зрізи, діагностування дітей, звіт творчої групи | Анкетування вихователів, контрольні зрізи, діагностування дітей, звіт творчої групи | «Наші досягнення»- аналіз реалізації проблемної теми дошкільного закладу | ||
Програма єдиного педагогічного товариства за проблемою «Інноваційні технології як засіб підвищення якості дошкільної освіти», яке відбулося 17.12.2015.
№ п/п | Складові заходу | Форма проведення | Хто проводив |
1. | Інноваційні педагогічні технології в сучасній дошкільній освіті. | Інформаційне повідомлення | Вихователь-методист |
2. | Традиції та інновацї в сучасному дошкільному закладі.За і проти. | Диспут | Вихователь-методист, вихователі |
3. | Впровадження інноваційних технологій в практику роботи. | Інформація з досвіду роботи | Вихователь Ткаченко О.В. |
4. | Мадала- терапія як інноваційна технологія в корекційно-розвивальній роботі з дошкільниками. | Інформаційне повідомлення з презентацією | Практичний психолог Атаманчук О.В. |
І етап 2015/2016 | ІІ етап 2016/2017 | ІІІ етап 2017/2018 |
Завдання: 1. Формування в дошкільників активно-пізнавального ставлення до навколишньої дійсності 2. Сенсорний розвиток дітей раннього віку шляхом системності освітнього процесу та взаємодії з батьками. 3. Забезпечення ефективної діалогової взаємодії з дошкільниками 4. Формування патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку | Завдання: 1. Формування пізнавальнийх інтересів дошкільнят засобами пошуково-дослідницької діяльності 2. | Завдання: 1. Формування логіко-математичної компетентності дошкільників 2. Розвиток пізнавальних здібностей дошкільників під час самостійної діяльності. |
1.Аналітично-інформаційний етап | ||
- аналіз навколишнього середовища та внутрішньої ситуації, стан методичного та матеріального забезпечення - моніторингові дослідження - нормативно-правова база - накази по ДНЗ | - моніторингові дослідження - нормативно-правова база - накази по ДНЗ - корекція плану реалізації проблемної теми | - аналіз навколишнього середовища та внутрішньої ситуації, стан методичного та матеріального забезпечення - моніторингові дослідження (порівняльний аналіз) - нормативно-правова база - накази по ДНЗ Аналіз плану, ефективність його виконання |
ІІ.Діяльнісний етап | ||
Педагоги | ||
- проект плану реалізації проблемної теми - творча група «Формування пізнавальної активності як засіб розвитку індивідуальності дошкільників» (Розробка рекомендацій педагогам щодо організації роботи з дітьми відповідно до типу темпераменту дошкільника, психотипу особистості, рівня прояву ними вольових зусиль. Презентація різних форм, методів і прийомів в роботі з дітьми з розвитку пізнавальної активності відповідно до новітніх досягнень) - Теоретичний семінар «Шляхи вдосконалення пізнавального розвитку дитини дошкільного віку у світлі оновленого Базового компонента» - Семинар-практикум «Сенсорное развитие детей раннего возраста» - Педрада «Психолого-педагогічні умови підвищення пізнавального інтересу дітей дошкільного віку» - Тематичний контроль «Розвиток сенсорних здібностей дітей раннього віку» - Тематичний контроль «Розвиток пізнавальної компетентності дітей дошкільного віку засобами методу проектів» - Відкриті перегляди занять | - творча група «Дидактичні ігри як засіб усебічного розвитку дитини» - Семінар – практикум з педагогами «Використання дитячого експерементування для розвитку інтелектуально-пізнавальних здібностей дітей дошкільного віку» - Педрада«Активізація пізнавальної діяльності дитини через формування навичок самостійного дослідження світу» -Тематичний контроль «Організація пошуково-дослідницької діяльності» -Тематичний контроль «Сформованість мовної компетенції дітей» - Відкриті перегляди занять | - творча група «Творчі завдання як засіб розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку» - Практикум для педагогів «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі: вимоги сучасності» - Інтерактивний семінар «Формування логіко- математичної компетентності дошкільників» - Педрада «Формування логіко-математичних понять у дошкільників в сенсорно-пізнавальному просторі». - Тематичний контроль «Організація самостійної пізнавальної діяльності дітей» - Тематичний контроль «Розвиток логічного мислення у дошкільників через дидактичні ігри та вправи» - Відкриті перегляди занять |
Діти | ||
- Презентація проекту «Дитина пізнає світ» - Робота гуртків «Чомусики» (пошуково-дослідницька діяльність), «Пізнайко» (інтелектуальний), «Намистинки традицій» (народознавчий), «Чародія казок В.Сухомлинського» (літературний) | - Презентація проекту «Маленькі дослідники» - Робота гуртків «Чомусики» (пошуково-дослідницька діяльність), «Пізнайко» (інтелектуальний), «Намистинки традицій» (народознавчий), «Чародія казок В.Сухомлинського» (літературний) | - Презентація проекту «Розумники» - Робота гуртків «Чомусики» (пошуково-дослідницька діяльність), «Пізнайко» (інтелектуальний), «Намистинки традицій» (народознавчий), «Чародія казок В.Сухомлинського» (літературний) |
Батьки | ||
-Батьківські збори «Взаємодія суспільного та родинного виховання.» - Родинний клуб «Батьківська турбота» (щомісяця: лекції, тренінги, майстер-класи, практикуми, семінари) - комплекс консультаційно-інформаційних матеріалів | - Батьківські збори «Особистісне зростаннядошкільнят через інтеграцію діяльності родинного тасуспільного дошкільного виховання» - Родинний клуб «Батьківська турбота» (щомісяця) - комплекс консультаційно-інформаційних матеріалів | - Батьківські збори «Дитина не об’єкт виховання, а активний суб’єкт життя» - Родинний клуб «Батьківська турбота» (щомісяця) - комплекс консультаційно-інформаційних матеріалів |
ІІІ. Підсумковий етап | ||
Анкетування вихователів, контрольні зрізи, діагностування дітей, звіт творчої групи | Анкетування вихователів, контрольні зрізи, діагностування дітей, звіт творчої групи | «Наші досягнення» - аналіз реалізації проблемної теми дошкільного закладу |
28 квітня в дошкільному закладі для колег міста та педагогів закладу був проведений майстер-клас по виготовленню квітів-маків. В українській міфології мак має дуже багато значень. Це символ сонця, безкінечності буття, пишної краси, волі, оберегу від нечистої сили, а також хлопця-козака, крові, смерті. Поява Маку як символу пам'яті у світі пов'язано ще з Першою Світовою війною. Жінка на ім'я Мойні Майкл перша причепила червоний шовковий мак на пальто, в пам'ять про загиблих. Червоний мак як символ пам'яті жертв війни вперше використано в Україні на заходах, приурочених до річниці завершення Другої світової війни у 2014році. Минулорічним гаслом було "Ніколи знову", цього року - "Пам'ятаємо.Перемагаємо"Майстер-клас "Маки - символ пам'яті"
1. Полоску красной гофрированной бумаги шириной 10 см, диной 15 см согнуть пополам, потом ещё 2 раза пополам.
2. Вырезать лепесток.
3. Получилось 4 пары лепестков.
4. Немного растянуть край лепестка и вогнуть в середину.
5. Склеить поочерёдно лепестки (один на один крестообразно)
6. Вырезать кружочки из картона ( диаметр 1,5 см) 2 шт.
7. Намотать нитку длиною 4 см, разрезать с двух сторон, сложить крестом и наклеить кружочки в серединку с двух сторон
8. На кончики тычинок нанести клей, и обмокнуть в манку.
9. Тычинку вклеить в середину цветка.
10. Из черной (зелёной) бумаги сделать маленький шарик вклеить в серединку.
11. Цветок мака готов.
Єдине педагогічне товариство " Модернізація змісту дошкільної освіти для забезпечення своєчасного становлення та повноцінного розвитку життєво - компетентної творчої особистостя дитини дошкільного віку" пройшло в дошкільному закладі 18 вересня 2013р.
виставка навчально-методичного забезпечення
взаємозв'язок зі школою - один із головних приорітетів педагогічного колективу щодо підготовки дошкільника до шкільного навчання
І етап 2012-2013 | ІІ етап 2013-2014 | ІІІ етап 2014-2015 |
Завдання: "Формування у дітей ціннісного ставлення до рідного краю" | Завдання: "Формування духовно-моральних цінностей особистості дошкільника шляхом поглиблення знань про людину та моральні відносини в суспільстві" | Завдання: "Формування любові до культурного спадку свого народу" |
І.Аналітично-інформаційний етап - Моніторингові дослідження. - Нормативно-правова база. - Накази по ДНЗ ІІ.Діяльнісний етап - Проект плану реалізації проблемної теми. - Творча група «Духовне виховання дітей на основі творчого впровадження педагогічних ідей В.Сухомлинського»; розроблення конспектів занять для дітей, спрямованих на уточнення понять про духовні цінності; розроблення програми духовно-морального виховання дошкільників на основі національних традицій; презентація проекту «Я – громадянин свого міста» - Теоретичний семінар «Формування духовних цінностей у дітей дошкільного віку» - Відкритий перегляд тренінгу для батьків «Розуміємо один одного» - Педрада «Духовність особистості в контексті сучасного світорозуміння» - Батьківські збори «Дитина в колективі однолітків» - Комплекс консультаційно-інформаційних матеріалів - Моделювання ППД «Спілкування дошкільників у процесі ігрової діяльності за творами В.Сухомлинського з використанням дидактичних ігор» - тематичний контроль «Організація освітньо-виховного процесу по формуванню у дітей культури спілкування» ІІІ. Підсумково-узагальнюючий етап Анкетування вихователів, контрольні зрізи, звіт творчої групи по реалізації проекту «Я – громадянин свого міста» ІV. Підсумково-моделюючий етап - Перспектива на наступний рік | І.Аналітично-інформаційний етап - Моніторингові дослідження - Нормативно-правова база. - Накази по ДНЗ - Корекція плану реалізації проблемної теми ІІ. Діяльнісний етап - Творча група «Толерантність як складова соціальної компетентності дошкільника» - Психолого-педагогічний проект «Виховуємо толерантність» - презентація проекту «Я і мої друзі в дитячому садку» - Тренінг для педагогів «Педагогічне спілкування» - Педрада «Створення оптимальних умов для морально-духовного розвитку особистості вихованців» - Проблемний семінар «Виховання людяності – проблема сучасності» - Відкритий перегляд заняття «Поради мудрої сови» (формуємо позитивне мислення малят) - Комплекс консультаційно-інформаційних матеріалів - Конференція для батьків «Витоки доброти» - Диспут «Виховуємо любов до матері» - Вивчення ППД «Спілкування дошкільників у процесі ігрової діяльності за творами В.Сухомлинського з використанням дидактичних ігор» ІІІ. Підсумково-узагальнюючий етап - Виробнича нарада «Організація умов для духовного розвитку дошкільника» - «Наші досягнення» - аналіз роботи за проблемною темою, перспектива на наступний рік. | І. Аналітично-інформаційний етап - Аналіз змін навколишнього середовища та внутрішньої ситуації, методичного, матеріального забезпечення. - Моніторингові дослідження (порівняльний аналіз). - Нормативно-правова база. - Накази ДНЗ - Аналіз плану, ефективність його виконання. ІІ. Діяльнісний етап Педрада «Ефективність реалізації проблемної теми дошкільного навчального закладу» - Творча група «Українські фольклорні ігри – джерело відродження духовності» - Круглий стіл «Християнські цінності у вихованні дошкільників» - Семінар-практикум «Родинні стосунки та традиції в Україні» - Тренінг для батьків «Усвідомлене батьківство» Батьківські збори «З родини йде життя дитини» - Комплекс консультаційно-інформаційних матеріалів - Впровадження ППД «Спілкування дошкільників у процесі ігрової діяльності за творами В.Сухомлинського з використанням дидактичних ігор» - Родинне свято «Ой, роде наш красний, роде наш прекрасний» - Презентація проекту «Родинне виховання на національних традиціях українського народу» ІІІ. Підсумковий етап - Аналіз реалізації проблемної теми дошкільного навчального закладу. |
Модель реалізації проблемної теми дошкільного навчального закладу № 29 «Золотий півник» комбінованого типу
«Формування основ трудової діяльності як чинника ранньої соціалізації дитини-дошкільника»
Завдання: Розвиток моральних якостей дошкільників через ознайомлення з працею дорослих1 етап 2009-2010 | 2 етап 2010-2011 | 3 етап 2011-2012 |
І.Аналітично-інформаційний етап | І.Аналітично-інформаційний етап- Моніторингові дослідження | І. Аналітично-інформаційний етап |
Модель впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес ДНЗ № 29
Педради прийняття рішення щодо впровадження інновації | Теоретичні семінари ознайомлення педагогів з теоретичними основами інновації | Творчі групи | Консультації | Нарада при завідувачі про хід впровадження інновацій |
1. технології М.Монтессорі (педрада № 4 від 18 травня 2008) 2. оздоровчі технології ( педрада № 3 від 19.02.2009) 3. пісочна терапія (педрада № 2 від 19.02.2009). 4. Виховання казкою ( педрада № 2 від 25 11.2009) 5. метод проектів (педрада № 2 від 25.11.2009) 6. програми Л.Калузької “Народні ремесла в дитячому садку”(педрада № 3 від 23.02.2011) 7. Ідеї трудового виховання дошкільників в педагогиці М.Стельмаховича (педрада № 3 від 23.02.2011) 8. Використання блоків Дьєниша (педрада № 2 від 30.11.2011) | 1Педагогічна технологія М.Монтессорі
2 Використання оздоровчих технологій в роботі з дітьми
3 Пісочна терапія в дитячому садку
4 Морально-етичне виховання дітей казкою
5 Метод проектів як інструмент активізації навчального процеса
6 Народніремесла як засіб морально-трудового виховання старших дошкільників
7 Художня праця в житті дитини | Розробка системи занять, рекомендацій, добірка дидактичних ігор, випуск педбюлетеній | 1.Створення розвивального середовища дітей раннього віку за методикою М.Монтессорі»
2. «Проект як метод інтеграції освітнього процесу в ДНЗ»
3. «Як ознайомлювати дошкільників з різними видами народних ремесел»
4. «Художня праця і сенсомоторний розвиток дитини»
5. «Розвиваємо творчу особистість через казку»
6. «Дихання – синонім життя»
| Грудень 2009 Аналіз впровадження оздоровчих технологій
Березень 2011 Про хід виконання річних завдань навчально-виховного процесу. - Аналіз впровадження методики Л.Фесюкової «Виховання казкою» - Метод проектів в роботі ДНЗ
Березень 2012 Самоосвітня робота педагогів та її результативність. (аналіз вивчення та впровадження педагогами ДНЗ інноваційних технологій - впровадження авторської програми Л.Калузької «Народні ремесла в дитячому садку», педагогічні ідеї М.Стельмаховича |
GerTels
2018-02-25 08:43:47Acheter Du Viagra Aux Pays [url=http://cialibuy.com]cialis online[/url] Where To Purchase Macrobid Online C.O.D. Come Funziona Il Cialis...